Vše A-Z
Výkup nemovitých věcí do vlastnictví města Zábřeh
Město může nabývat nemovitosti nebo jejich části zejména pro stavby, tvorbu průmyslové zóny dle územního plánu nebo v rámci majetkoprávního vypořádání (např. při zaměření stavby).
Kdo může jednat
Občan, podnikající fyzická osoba nebo právnická osoba – vlastník nemovitosti.
Podmínky a postup (co má nabídka obsahovat)
-
Identifikace nemovitosti dle KN: parcelní číslo (pozemek), případně identifikace stavby a katastrální území.
-
Nabízená kupní cena.
-
Údaje o vlastníkovi: jméno a příjmení, adresa, telefon, e-mail; u PO název a sídlo.
-
Nemovitost se musí nacházet v k. ú. Zábřeh na Moravě, Dolní Bušínov, Václavov u Zábřeha, Pivonín nebo Hněvkov.
-
Doporučeno přiložit: snímek katastrální mapy.
Jak zahájit
Písemnou nabídku na odkup doručte:
-
poštou,
-
e-mailem: posta@muzabreh.cz,
-
datovou schránkou: ID DS hk9bq2f,
-
osobně na podatelnu MěÚ Zábřeh.
Nabídku posoudí příslušní pracovníci MěÚ; po zpracování materiálu je věc předložena Radě města a Zastupitelstvu města Zábřeh k projednání.
Kde záležitost řešit
Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, Odbor vnitřních věcí, oddělení majetkoprávní.
-
kancelář č. 139 – Bc. Hana Hrochová, tel. 583 468 263, e-mail hana.hrochova@muzabreh.cz
-
kancelář č. 141 – Ing. Dana Havlíčková, tel. 583 468 207, e-mail dana.havlickova@muzabreh.cz
Doklady
Při osobním jednání: platný průkaz totožnosti. Další doklady mohou být vyžádány v průběhu posuzování.
Poplatky a náklady
Správní poplatek za vklad do KN, náklady na geometrický plán apod. zpravidla hradí město Zábřeh.
Lhůty
O výkupu rozhoduje Zastupitelstvo města – obvykle 2–3 měsíce od obdržení nabídky. Využití nabídky závisí také na rozpočtu města.
Další účastníci
Odbor rozvoje a územního plánování, Odbor technické správy, Oddělení životního prostředí.