Krátkodobé přenechání (max. 29 kalendářních dnů) pozemku nebo jeho části ve vlastnictví města Zábřeh, který není uveden v příloze OZV města o poplatku za užívání veřejného prostranství č. 1/2014, za úplatu fyzickým či právnickým osobám – za účelem skládkování stavebních materiálů, paliv pro vytápění RD apod.
Kdo může žádat
Právnická osoba, podnikající fyzická osoba nebo občan starší 18 let.
Podmínky a postup (co má žádost obsahovat)
Katastrální území a parcelní číslo pozemku,
výměru požadované části, dobu (od–do, max. 29 dnů) a účel,
údaje o žadateli: jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail; u PO název a sídlo,
doporučeno přiložit: snímek katastrální mapy. Žádost se podává volnou formou. K vyřízení žádosti a uzavření smlouvy je oprávněna vedoucí majetkoprávního oddělení; termín podpisu smlouvy dle dohody.
Žádost lze podat poštou, e-mailem: posta@muzabreh.cz, datovou schránkou: ID DS hk9bq2f, osobně na majetkoprávním oddělení MěÚ Zábřeh.
Ceník krátkodobého pronájmu
Zábřeh: 1–10 dnů … 4 Kč/m²/den
Zábřeh: 11–29 dnů … 6 Kč/m²/den
Hněvkov, Pivonín, Václavov, Dolní Bušínov: 1–29 dnů … 2 Kč/m²/den
Kde záležitost řešit
Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6 – Odbor vnitřních věcí, majetkoprávní oddělení, I. patro, kancelář č. 141 Ing. Dana Havlíčková – tel. 583 468 207, e-mail: dana.havlickova@muzabreh.cz
Doklady
Při podpisu smlouvy:
platný průkaz totožnosti,
(u podnikajících osob) ověřená kopie živnostenského oprávnění nebo výpis z OR.
Sankce
Při nedodržení lhůty pro vyklizení a předání pozemku minimální sankce 500 Kč (další podmínky dle smlouvy).
Nastavení soukromí a cookies
Zábřeh - Portál občana využívá soubory cookies za účelem sledování a vyhodnocování návštěvnosti. Poskytnuté informace nám pomáhají zlepšovat kvalitu nabízeného obsahu i lépe rozvíjet jednotlivé funkčnosti portálu. Nebojte, informace jsou zabezpečeny a nedostane s k nim, kdo nemá.
Prosíme o Vaše potvrzení, které informace můžeme zpracovat.