Co potřebuji
Chcete nahlásit závadu nebo poškození některého z parkovacích automatů v Zábřehu (ul. Kozinova, ul. Školská, nám. Osvobození, přednádraží ČD).
Kdo může jednat
-
Kdokoli (občan, návštěvník města).
Jak postupovat
-
Závadu nahlaste jedním z kanálů:
-
telefonicky / SMS,
-
e-mailem,
-
písemně,
-
osobně na Odboru technické správy.
Na informační tabuli přímo na automatu najdete telefonní čísla pro hlášení závad.
-
-
Uveďte co nejpřesněji:
-
umístění automatu (ulice + nejbližší číslo popisné / označení stanoviště),
-
identifikaci automatu (číslo/ID z tabulky na automatu, pokud je),
-
typ závady (např. nebere mince/karty, nevrací, netiskne lístek, poškozený displej, vandalismus apod.),
-
čas a datum zjištění,
-
kontakt na vás pro případné doplnění informací.
Volitelně přiložte fotografii.
-
-
Po nahlášení zajistí Odbor technické správy prověření a opravu; termín závisí na závažnosti a podmínkách (viz Lhůty).
Jak dlouho to trvá
-
Dle potřeby, náročnosti opravy a klimatických podmínek. Opravy jsou zajišťovány v co nejkratším možném termínu.
Kontaktní osoba
-
Městský úřad Zábřeh, Masarykovo nám. 510/6, 789 01 Zábřeh, Odbor technické správy
-
Jitka Killarová – tel. 583 468 215, mobil 732 349 217, e-mail: jitka.killarova@muzabreh.cz